kurs na relacje

logo kurs na relacje

Wartości, czyli o ukrytych motywach naszego dzialania

Docenianie, czyli budowanie fundamentu adekwatnego poczucia własnej wartości

Omówienie, czyli świętowanie sukcesów i analizowanie porażek

Planowanie, czyli wyznaczanie celów i skuteczne dążenie do nich

Wytrwałość, czyli życie jako maraton, a nie sprint

Studium przypadku

W szkole odbywają się obchody Święta Niepodległości. Adrian, uczeń 8 klasy, przychodzi w dresie. Magda, jego wychowawczyni, kilkukrotnie przypominała o odpowiednim ubiorze. Zdecydowała się napisać wiadomość do rodziców:

Szanowni Państwo,

Adrian, mimo moich wcześniejszych informacji o obowiązku ubrania się w strój galowy, przyszedł na obchody Święta Niepodległości w dresie. Bardzo proszę o porozmawianie z synem na ten temat.

Z poważaniem,
Magdalena Kowalska

Magda otrzymała odpowiedź:

Pani Magdo,

szanujemy wybór Adriana, dajemy mu wolność w decydowaniu o swoim ubiorze.

Z pozdrowieniami, Justyna Nowak